25 november 2012

Nummer 3.

Ja, det är väl dags att komma ut ur garderoben. Nu när jag inte längre kommer i min garderob. Ännu en liten Grahn är planterad. Efter en Kotte och en Planta så blev det denna gång ett Grahnskott.  
Om ni vill veta lite hur jag/vi kände innan vi bestämde oss för att försöka igen så läs gärna på min finaste Linas blogg; Att välja rädd.

Jag fick också en fråga på bloggen i mars om vi ville ha fler barn och det svaret kan du läsa här.

Jag tror att ni förstår att beslutet varken var enkelt eller gjort i en hast. Men vi bestämde oss för att våga. Utan garantier. Med KUB-test och utökade ultraljud av hjärta och organ.

Vägen fram till det riktiga ultraljudet har varit lång och kantad av oro, glädje, trötthet, funderingar. I torsdags fick vi äntligen veta att allt såg bra ut med krabaten. Och just nu njuter vi av det.

11 kommentarer:

  1. Varmt grattis! Så skönt att allt såg bra ut. Stor kram till er allihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ja, det var en lättnad. Kraaaaaaaaam tillbaka!

      Radera
  2. Sååå underbart roligt och spännande på en och samma gång. Största grattiskramen kommer från oss här:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det verkar som att tre ungar är ganska mysigt :) Kraaaaaaaam!

      Radera
  3. Kul! Vi är glada för er skull! Grattiskramar från oss till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Vi tänkte lägga en del av föräldraledigheten i Destrehan :) Kram!

      Radera
  4. Fastän jag redan visste så hejdar jag gråten på bussen igen... Din buse!

    SvaraRadera
  5. Helt rätt beslut, tycker jag! Ungar är lycka & kärlek, och oro förstås.
    Lycka till på vägen!
    Kram,
    T

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!