10 februari 2013

Noja vs Oro.

För mig är noja en obefogad oro. Medan oro är befogat. Jag har både nojat och oroat mig i mina dagar. Jag har oroat mig över Fridas vikt, hjärta och njure.

Men just nu nojar jag. Med den här bebisen. Vi har gjort ultraljud i vecka 8, kubtest, extra ultraljud på hjärta och så rutinultraljudet. Imorgon är det dags för ultraljud nummer två på bebishjärtat. Om två veckor ska vi göra ett extra ultraljud på bebisnjuren. För att vi får. För att jag är nojig. Det är bara att erkänna. Nojig och kontrollfreak.

Trots att jag ändå inte kan påverka något. Nojig.

2 kommentarer:

  1. Huuu. Men du, störst chans måste väl ändå vara att tredje gången gillt blir ett totalt friskt litet kid. Så även om du nojar och har haft det jädrigt tufft, nu blir det en liten nötkärna,, så tror jag! Kram från AK m due-date 19 feb

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker att tro det, men det är ganska svårt... Men det är skönt att andra kan hoppas! :) Jag ser fram emot promenader och fikan framåt försommaren! Kraaaaam

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!