29 april 2013

Bättringsvägen.

Halleluja! Jag hade 39,3 igår när det var sovdags. Kändes inget vidare alls faktiskt. Men, på inrådan från 1177 tog jag två alvedon och gick och la mig. Ammade. Svettades bort halva mig. Sov. Ammade. Tog en Alvedon. Sov. Ammade. Vaknade. Som en ny människa. 36,7 i temp och kroppen känns mycket bättre.

Jag har dock hittat roten till febern, tror jag. En mjölkstockningsknöl i ena bröstet. Nu sitter jag med vetekudde och värmer den. Amningen funkar ändå och jag stryyyyker så försiktigt för att få bort den. Schas med dig.

Jag tänkte väl att det inte var något virus. Ha! ;)

Tack för alla hälsningar!! Det värmer det.

2 kommentarer:

  1. Hurra för det! vad SKÖNT! hoppas nu att du kan smeka och värma bort det sista. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vill du lägga ut på facebook när du gjort nya inlägg? Jag hade gillat det jättemycket i alla fall.
    Kram C

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!