18 april 2013

Hen.

Är precis hemkommen från mvc. Magen är mätt och hjärtljuden är lyssnade på. Lillskrutt.

Och nej, jag vet inte om det blir en pojke eller flicka. Jag har ingen föraning. Ingen känsla. Ingen gissning.

Och vet ni vad? Det spelar ingen som helst roll. Det är faktiskt helt irrelevant. Den kommer att bli lika älskad oavsett. Jag är mer nyfiken på vad det är för en liten prulledutt. Lugn? Busig? Aktiv? Betraktare? Deltagare? Kommer den att sova bra? Äta?? Kommer den ha ont i magen första tiden? Stor? Liten? Kommer den gilla att åka vagn? Vaken? Alert? Frisk....?

Vi får se.

1 kommentar:

  1. Jag hade så svårt för den där frågan när jag var gravid, "vet du vad det är för nåt?". Tjaa, en människa troligtvis, eller kanske en elefant... Svarade lite olika beroende på dagens humör.

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!