12 juni 2013

Tuppluren.

Det har faktiskt blivit lite bättre, vissa dagar, med sömnen för Abbelito. Han har till och med somnat på soffan. Och han har till och med fortsatt sova när jag har lagt honom ifrån mig. 

Just nu har han sovit 90 min i vagnen och jag har fått jobba ostört. Wihooo! Jag har haft två fotouppdrag senaste veckorna så det är många bilder som ska redigeras. Första jobbet är nu levererat och klart. Resultatet finns på min fotoblogg - länk till höger.

Jag hinner inte blogga så ofta men är mer aktiv på Instagram så följ mig där om du är nyfiken på min vardag just nu. Länk finns till höger. :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Kanske har ni redan testat men mina två barn har/är båda överkänsliga mot mjölkprotein. Med första var det uppenbart allergi, han hade jätteont och kass mage, men med andra barnet har det varit lite mer diffust. Det började med lite kinkighet på kvällstid när han var ungefär 2 v, som gick till skriktid 2 h per kväll som sedan utökades till mer och mer missnöjdhet under hela dagarna (inte kunna lägga ifrån sig honom alls etc.) Ett dygn utan mjölk i min kost gjorde susen, sen har det bara blivit bättre. Har även givit semperdroppar, gör ju inte saken sämre iaf. Kanske värt att testa att ta bort mjölk från din kost? Lillasyster hade liknande problem och det ordnade sig med att hon avstod från yoghurten på morgonen och mjölk i kaffet under ett par månader. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Nej... jag har inte testat men jag har funderat på det... räcker inte det? ;) Ibland tycker jag att jag borde testa för att hans mage bråkar men andra dagar så märks det ingenting. Han är alltid tröstbar, det är bara det att han äter ofta, och mycket. Jag ska göra ett försök från söndag kväll... måste handla och ställa in mig mentalt. Jag äääälskar mjölkprotein i alla former! :) Tack för tips!

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!