12 september 2013

Gosigaste godingen.

Så här ser han ut nu för tiden, Abbegos, eller så såg han i alla fall ut i förra veckan. Jag fick ett ryck och klippte bort lite lugg i måndags kväll. Det var lite sporadiskt, det där långa. Lite stripigt och sporadiskt, så nu är han kortluggad och jag längtar tills det växer ut igen. Ångrade mig lite.

Hur som helst. Ni ser att han lever och frodas. Armarna blir tjockare och tjockare, kinderna gosigare, låren mastigare och knäna... ja, de försvinner liksom i fettet mellan lår och vad. Med andra ord, han är helt fantastisk! Och jag kan inte låta bli att tusen gånger varje dag, borra in mitt ansikte mellan hans kinder och axlar, där det borde finnas en hals... och bara pussa och pussa och mumla "åååååh!! du är en sån goding!!!!"

Nu kanske ni tror att jag har haft en bra natt och därför är överdrivet positiv men faktiskt så var det en av de uslare nätterna på länge. Men. MakeN tog morgonen så jag fick sova i af nästan två timmar oavbrutet OCH jag har just legat en halvtimme på sofflocket med den lilla godingen sovandes på mitt bröst. Som när han var en liten nyfödd bebis. Så jag är fulltankad med goda hormoner och snäll som ett lamm. Minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!