14 september 2013

Hängmatta.

Hos farmor & farfar finns det en fantastisk hängmatta. Den rymmer en hel familj. En hel familj med två vuxna och tre barn. Och den är skön! Och omöjlig att trilla ur. 

MakeN och jag vilade middag där en dag, med Abbegos. De andra ungarna lekte med sina kusiner och var härs och tvärs och överallt. Men innan vilan passade jag på att fota till månadens fototävling, temat var "semester", och jag kom tvåa, med bidraget nedan.




Här någonstans la jag ifrån mig kameran och så sov vi nästan en timme, alla tre, i en hängmatta. Det var Abbe som vaknade först. Förstås. :)



Om ni undrade vem makeN ler så fint mot i bilden ovan, så är det den här lilla filuren. 
Ett mysigt sommarminne att spara till ruskiga höstkvällar och frusna vinterdagar. 

2 kommentarer:

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!