6 november 2013

Alla kan träna.

Jag skrev ju ganska nyss om min träning och om att jag vill klara av att springa Göteborgsvarvet under två timmar. Några dagar innan jag skrev inlägget hade jag skickat iväg ett mail till Ida på Alla kan träna för att få coaching i hur jag ska nå det målet. Idag fick jag svaret, i form av ett inlägg på hennes blogg; När målet är satt... Hur kul som helst ju!

Så nu jädrar är jag taggad! Igår sprang jag 7 km med Abbe i vagnen i samband med hämtning av småtrollen, därefter körde jag 15 min core hemma, ivrigt påhejad av Bella. Idag har jag gjort core-övningar med en annan mamma i området. Imorgon blir det intervaller och på lördag långpass.

Jojo. Här kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!