1 november 2013

Bus eller godis?

Förskräckligt söta.  

Och de skramlade ihop en drös med godis medan regnet öste ner och deras mamma stod på behörigt avstånd och kollade att de skötte sig. Det gjorde de. Förstås. 

Bella har varit väldigt laddad för det här, väldigt länge. Hon somnade väl ganska snabbt men vaknade vid 22:30 när jag skulle gå och lägga mig, och trodde/hoppades då att det var dags att gå upp... sen vaknade hon vid 4:30 och sen vid 5:30 då hon gick upp med pappan... Pirriga magar är inte att leka med!

Men, nu är det över och allt blev som hon hade hoppats. Frida hon hänger bara med hon, som en liten glad maskot. Fullt medveten men ändå utan koll. :)

4 kommentarer:

  1. Wow! Så proffsigt sminkade, de har en skilled mamma (för jag gissar att det var du?) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det var jag. Bella ville göra själv men tog sitt förnuft till fånga efter ett försök :)

      Radera
  2. Coola tjejer!! Hade smällt in bra på Boströms gata också :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hade ju dessutom varit ännu coolare :)

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!