13 december 2013

Abbe goes GC.

Ni kanske undrar vad en 7-8 månaders gosplutt sysslar med hela dagarna på Gran Canaria? Well, jag berättar ändå. 

Jo, hen äter frukost och mellis på balkongen, med havsutsikt förstås. Blir kittlad av storsyrran. Vaknar alldeles för tidigt på morgonen så att man måste smyga ut från hotellet och ge välling medan solen sakta går upp. Och, dreglar. Här och där och överallt. 

Ibland har han sovit. Faktiskt. 

Ett par långpass (90 minuter) men oftast kör han halvtimmespassen. 2-3 gånger om dagen.

Tränat konstiga poser och miner.

Myst, myst, myst, myst.

Blivit matad av storasyrran och även lärt sig hålla flaskan själv.

Sist men inte minst. Åkt rutschkana. Och som han gjorde det!  

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder!! Önskar jag hade varit med (även om jag hade det bra där jag var oxå :) ) Vilka sköna miner! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi med. Fast vi förstår att du valde Thailand... eller, typ förstår :)

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!