23 december 2013

Jullov.

I torsdags tog barnen och jag bilen och styrde norröver mot jullovet. Första stopp var hos min storasyster där två av tre kusiner var på plats. Det blev julgranspyntning, bus och gos. I fredags tog vi oss ytterligare en bit norrut till en av mina bästa vänner, som har en tre månaders bebis. En bebis som sover... 3-5 timmar mitt på dagen är normalt. Herregud, vad jag är avis :) Men, Abbelito har faktiskt slagit på stort två gånger på resan och sovit två-tre timmar i bilen. Surreal, but nice - som Hugh Grant säger.

Hur som helst. Nu är vi uppe hos farmor & farfar i Ångermanland. Det är snö och julstjärnor, busiga kusiner och sömniga föräldrar & långfrukostar. Precis som det ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!