10 januari 2014

Bella goes GC.

Hon är cool, så cool, vår äldsta unge. Jag önskar många gånger att jag kunde vara lika cool som Bella. 




Bella pratade om att hon ville ha flätor innan vi ens kom till Gran Canaria. Hon ville ha, och hon ville visa dem för bästa C. Hon var ihärdig och bestämd, så makeN och jag gav med oss förstås. Frågan var bara när, och var. Det blev på en marknad i Puerto Mogán.


  Lite nervös men ändå väldigt bestämd på att hon ville göra det.

 Emma Green Tregaro visar det med nagellack, Bella med hårsnoddar. Alla har rätt att älska vem de vill. :)

6 kommentarer:

  1. Jättestolt över att ha ett sånt coolt systerbarn :) Har översta bilden som bakgrund på mobilen! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja, det ska du ju vara!! Undrar om det är oss hon brås på...

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Älskarnär barn har en ide de vill och kan genomföra! Fina fina Bella!!!
    Kram AK

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar när mina vänner läser ikapp när de har varit på semester en hel vecka! och kommenterar också! :)
      Och ja, jag gillar det med, hon var sååå stolt!!!
      kRaM

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!