19 februari 2014

Velkomna til fika.

Alltså. De här barnen jag har. Jag måste erkänna att jag, ibland, känner att vi har lyckats väldigt bra med dem. :) Väldigt bra. Ibland är jag mer osäker och funderar på var det gick snett... Men. De där stunderna när man bara ser dem. Ser hur bra det blir. Hur bra de är. Det är då jag fnissar av lycka och stannar upp och njuter. 

Som i lördags. Bellas vattkoppor var mycket bättre. MakeN var i Köpenhamn. Regnet öste ner. Abbe sover och jag vill sitta vid datorn en stund. Då kommer Bella på att de ska göra en överraskning till mig. Jag hör hur de tisslar och tasslar. Lyckas förstå att det ska bli chokladbollar. Jag blir hämtad en gång och får INTE TITTA, bara ta ner lådan med "kalas-grejer". Jag våndas lite över hur stökigt det ska vara, samtidigt som jag njuter av att sitta vid datorn och tänker att det är värt lite städning. 

Till slut får jag komma ner. Jag möts av detta.



Gratis på ala jetans da.


Armbandet var också en present.
Chokladbollarna. Lite blöta, väldigt söta... och alldeles, alldeles underbara. 

Den största överraskningen var dock att köket var helt rent!! De hade sopat och torkat och diskat!! Det enda som syntes var chokladfläckar på badrumsdörren och handfatet. Dessa fantastiska ungar!!! 

1 kommentar:

  1. Måste toppa mina gillningar med Underbart! :)

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!