11 mars 2014

Gah.

För drygt en månad sedan skulle jag på mitt livs första träningshelg. Som jag verkligen hade sett fram emot. Inspo-helg i Karlstad. Men. Det blev ju inget med det. Jag blev sjuk.

Till helgen ska jag till Stockholm på det som skulle bli mitt livs andra träningshelg. Men som nu ska bli min första. Blogger boot camp heter eventet.

Om jag blivit förkyld? Jodå. Kände liiiiite igår kväll så jag tog Espiritox. Imorse kände jag lite mer och tog en kopp honungsvatten med äppelcidervinäger, och mer Espiritox. Nu ikväll känns det ännu lite mer och jag åkte i ilfart ner till apoteket och köpte ColdZyme. Jag har även ätit massa frukt, druckit juice och tagit D-vitamin.

Det är nästan så att jag inte tror att det är sant. Imorgon får jag hålla mig hemma och vila hela dagen. Håll tummarna att jag lyckas stävja detta...


2 kommentarer:

  1. Jag håller allt som går att hålla och kramar så det stramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. You will always be my soldier. Tack för stöd syrran! Kram

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!