13 april 2014

Badväder eller bad weather.

Idag vaknade vi till blåsigt väder och skurar. I luften var det ändå 23 grader så det funkar fint med shorts & t-shirt men i de större skurarna fick vi ta skydd. 

Fin gatsten längs Waikiki Strip

Vi gick tillbaka till Jimmy Buffett's frukostställe idag, där vi var första morgonen. 

Lite facetime med farmor och farfar. Imorgon är det nog mormor och morfars tur :)

Trots blåst och regnskurar så ville vårt omväxlande väder såklart bada. Jag hängde på. 


Det finns en pool på taket till hotellet. En vanlig pool, ganska liten, och en jacuzzi. Och så utsikt förstås. 


Sol + regn = regnbåge

Det är en bit ner... Kameran fick pirr i magen. 

Jag badade faktiskt också. I och med att det var lite blåsigt och regnigt, och ibland soligt så kändes poolen ändå varm. Vi badade en stund i den vanliga poolen och avslutade med en kvarts jacuzzi. 

Just nu sover Abbe middag i vagnen på hotellrummet, jäntorna spelar iPad, jag bloggar och makeN är ute på långpass. Nu ska jag lägga mig hos jäntorna och läsa lite bok tror jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!