5 april 2014

Dubbeldagar.

Från och med måndag så är det dubbeldagar vi tar ut på Abbelito. I fredags gick nämligen makeN hem på föräldraledighet och planerar att vara tillbaka på jobbet igen i mitten av januari. När lilla gos har börjat på dagis... Det känns så långt fram men samtidigt så vet jag ju att tiden har en förmåga att säga swisch.

I mitten av nästa vecka drar vi iväg på vårt äventyr. En månad på Hawaii. En hel månad. Med sol, bad, lek, siestor, träning, shopping, amerikansk snabbmat... Jag börjar förstå att vi ska komma iväg. Att det faktiskt blir av. Vi har klarat av både vattkoppor och hjärtoperationer. Nu blir det äntligen tid för ingenting.

Datorn ska med. Kameran likaså. Jag hoppas att det finns gratis uppkoppling här och var så att jag kan hålla er uppdaterade om det ljuva livet.

1 kommentar:

  1. Ni är så extremt värda den här långsemestern! Jag håller också tummarna för att ni hittar uppkoppling lite här och var... kommer vara gravt avundsjuk, men ändå vilja se! :D

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!