8 maj 2014

Känslor.

Det har ju bara blivit en massa bilder och redogörelse för vad vi gör. Inte så mycket hur det egentligen är, mer än att det är fantastiskt.

Det får nog komma när vi kommer hem. Måste få smälta.

Jiust nu håller jag på att bearbeta att det är otroligt kort tid kvar. Idag är det torsdag. På lördag åker vi till Honolulu och tidigt söndag morgon åker vi hem. Vi tappar en dag och kommer till Köpenhamn på måndag eftermiddag.

Barnen längtar efter kompisarna. Jag skulle kunna vara kvar en månad till. Men samtidigt så är jag ju inställd på att det var just en månad. Och hur länge/kort jag är borta så har jag alltid lite ångest över att åka hem redan blandat med en gnutta längtan efter hem och vardag.

Snart kommer det nog en bildkavalkad om en fantastisk soluppgång över Haleakala (vulkanen) och om gårdagens "Road to Hana", en fantastisk biltur.

5 kommentarer:

  1. Kommer alla känslorna på en och samma gång sen då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi, jag hoppas de portionera ut sig. Men, det är nog risk för en ketchupeffekt.

      Radera
  2. Har du hittat några Converse till mig förresten?

    SvaraRadera
  3. Har ni sett någon snö på t.ex. Mauna Kea? Högst relevant fråga :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näpp. Snö har vi icke sett.

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!