19 september 2014

Höstmorgon.

Idag är det fredag och jag får jobba med mitt roligaste jobb. Om en stund har jag dock gett mig själv ledigt för att ta flyget upp till Skellefteå för att träffa min barndomsbästis. 

Jag fick gå med Frida till förskolan och lämna henne och hann även med en promenad med Abbelito och en fotosession medan makeN var ute och rastade sina långa, smäckra ben. Lidingöloppet kommer ju snart, även för honom. :)

Och Abbe. Han är så söt så jag dånar. Med mössa, i färgglada kläder. Så klåfingrig och ivrig. Så glad. Och ljuset på morgonen nu för tiden. Älsk på det med. 

Springiga ben.




Bara lukta...  

Ibland går det ju liksom inte att hålla sig...


Fast ibland så!

Och så lite mage på det.

Nu hoppas jag att familjen får en fin och skön helg här hemma medan jag förlustar mig uppe i norr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!