2 januari 2015

Nyåret.

Jamen, vi kör väl en kort nyårsrapport också. När vi ändå håller på och familjealbumar. 

Vi firade med makeNs bror och hans familj. Kusinerna. De leker så bra och även Abbe uppskattar besökarna. 

Vi hade lite lite lite snö kvar. Så att det kändes lite nyårsaktigt. Fast å andra sidan gick jag ut i nylonstrumpbyxor (och klänning och jacka) utan att frysa så där sprack ju den känslan. Egentligen. Men hur som. 

Det blev en lykta. Vi hade tre men det blåste för mycket så det gick inte att få eld på eländet. Och lika bra var kanske det. Men fin var den när den for iväg. 





Nyårslöften. Jag vet inte jag. Ibland har jag, ibland inte. I år skulle jag vilja bli bättre på att vara spontan, vilket gör att jag måste sluta boka upp så mycket. Så, jag har börjat med att INTE boka upp mig på Blogger Boot Camp. Fast det var jädrigt roligt förra året.

Hur som helst. Jag vill ju multisporta och springa och då är ju BBC inte helt rätt i af. Men å andra sidan. Om jag nu är spontan och inte bokar upp mig så kanske jag kan åka ändå. När det blir dags. Hehe.

Gah. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!