8 februari 2015

Bringing down the house.

Ja, det var ju någon vecka sedan det hände. Men ändå. Det här ju inte bara en bloggblogg utan även ett slags dokumentationsblogg. Så håll till godo. 

Bella hade lärt sig från förra året då hon som förste kvinna ut tog i alldeles för lite och sedan fick se Frida dundra igenom huset med buller och brak. Så. Först ut i år igen men med väsentligt mera kraft. 

Abbe. Förundrad. Bäst jag håller mig till vatten.

Det var mer godis än pepparkaka i huset i år.

Och. Till slut efter lite clementin så fick han prova. Efter det ratade han clementinen.

Men det var lite svårt. Lite konstigt. Lite segt.



De gjorde ett bra jobb, ungarna. Jag fick ju bara titta på. Det där med karaktär är ju egentligen inte min starka sida men med glutenintoleransen så är det bara att glida med på en räkmacka.

Och alltså. Sockertopp ger oftast sockerdipp. Så även i detta fallet. Men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!