8 februari 2015

GranCan.

Jo, som sagt. Det finns ju en del bilder jag ändå vill få ut på bloggen. För att minnas och för att berätta hur mysigt det var, den där veckan på Gran Canaria. 

Även om det var lite kallt i poolen... 

Men, det blev ju bättre. Och Bella badar förvisso ändå. 

Och äter kall glass. Medan Frida sitter inlindad i handdukar och badrock vid poolkanten och också vill ha glass. För det är värt lite frys. Men att bada, det är inte alltid värt fryset.

Bella tar med Abbe på allehanda äventyr.
 Men det är ändå rätt gött att få springa av sig det ystra och få göra lite som man vill emellanåt. Utan att behöva ta hänsyn till smått och fruset.

Ja. Så vi badade en del. Satt på vår mysiga balkong på eftermiddagarna då solen värmde. Bus och Filur var på äventyr med Lollo och Bernie ett par gånger.

Och min syster vill förstås dokumentera sina coola syskonbarn.

Jag är ju inte så värst mycket för det där med tingel, tangel, prinsessigt och blingbling. Men det har jag ju en storasyster som styr upp så att i alla fall den här ungen får sin beskärda del av det.

Och jag vet. Det är vinter ute. Och jag älskar't! Snö och idag även sol. Men, lite minnen om värme är inte helt fel det heller. Tjoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!