10 mars 2015

Fjärtmottagningen.

I min kalender på jobbet står det "F hjärtmottagningen". Men min hjärna läser varje gång Fjärtmottagningen.

Hur som helst. 8:45 imorgon är det dags.

Jag är (egentligen) inte orolig men kommer säkert att andas ut efteråt. Det jag förväntar mig är att allt ser ut som vanligt, dvs ganska okej, och att de kommer att säga något om magnetröntgen som ska göras framöver.

Frida och jag har förberett oss idag genom att kolla på Dunder på barnsjukhuset på webben. Mycket bra sida. Vi har också tittat igenom sidorna om angio, dvs förra årets hjärtkateterisering. Det Frida minns mest och bäst är att hon fick pannkakor med nutella efteråt. :)

Men imorgon alltså. Fjärtmottagningen.


4 kommentarer:

  1. Håller tummarna att besöket går smidigt! Och att det blir goda pannkakor efteråt den här gången med! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!! Inga pannkakor - förhoppningsvis ;) Hon ska tillbaka till förskolan. Den här gången ska det minsann bli så. :)

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!