31 maj 2015

Finrummet.

Igår, äntligen, blev vardagsrummet färdigt och vi fick äntligen tillbaka vår yta + 15m2 till!! Heeeelt fantastiskt!! Och vet ni vad?! Rummet passade alldeles utmärkt för springiga ben och dansande kroppar. 


Feel the rhythm baby. Feel it. Och ljuset. Älsk på det!

Och de här två... 


Efter dans, hopp och spring blir det lite vila i solljuset. 


Och sen. På't igen bara. (och alltså, älsk på den här bilden!!)


Vi passar på att göra lite reklam för Kalklitir också.


Vi valde färgen Emma (från bloggen Att vara någons fru ) och den blev väldigt, väldigt bra! Den var mycket ljusare än jag hade trott och det blev fantastiskt bra! Känner mig väldigt trendig nu. Hehe.


Den här gossen alltså. En sån skulle man ha!

Tänk vilka fantastiska gener jag och makeN har. Som kan göra något sån't här.

Utsikten mot grannen. Lite närmare nu. Och äppelträdet som varit så fint har dött kräftdöden tillsammans med såg. Men det finns mycket spännande att se ändå. Man måste bara veta vad man ska titta efter.  

Selfie med vidvinkel. Alltså, den här bilden är faktiskt hysteriskt rolig. Ser ni att mitt huvud är typ minimalt och Fridas gigantiskt?! Jag ser helknasig ut. Och ovårdad. (Det var jag.) 

Självutlösaren funkade finfint och vi fick avsluta med en groupie. Oy oy oy oy oy.

Så ett nytt tomt rum, det är rätt gött det. Med gråa väggar och ett ljust golv (vitpigmenterad ask). Ett rum med fantastiskt fotoljus. Det är nästan så att jag vill strunta i att möblera det. Bara ha det och njuta av. Kanske lägga in yogamattan emellanåt och yoga lite (grannarna kan väl också få lite behållning av nybygget). Sitta på golvet och bara njuta. Tänk att bara ha ett onödigt rum. Ett finrum. Med plats för bus, spring och dans. Älsk på det. 

4 kommentarer:

  1. Fullkomligt ljuvliga foton!! Och rummet <3 underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och jag håller med :) ♡ kram!

      Radera
    2. Tack och jag håller med :) ♡ kram!

      Radera
  2. Perfekt m extra yta för löpande barn!

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!