15 juni 2015

Fantastic Friday.


Jag vet. Det är måndag idag. Men fredagen var så fantastisk att jag bara måste få minnas den. Med välbehag.

Farmor och farfar kom hit i torsdags kväll. Fredagsförmiddagen ägnades åt sjukgymnastbesök för Bella och hennes stukade fot --> godkänd. Och en tur till barnmottagningen för att kolla upp syremättnaden i Fridas tår, för att se om det där med proppen i ljumsken gör någon skillnad --> 88% i proppbenet och 91-92% i andra tån. Jag vet inte om det är inom normalfördelningen eller ej, jag gissar att vi får feedback av läkaren så småningom.

Hur som helst. Det var ju inte det som var det fantastiska. Det var ju resten av dagen. Jag jobbade febrilt med fotoredigering av businesscasuals fram till Abbe vaknade från sin vila. Då packade vi raskt ihop oss och åkte in till Liseberg. Och vilken dag det var! Vilken kväll! Vädret var ju HELT FANTASTISKT!!! Bästa var FlumeRide tillsammans med makeN, Bella och Frida! Tack farmor & farfar för det.

Jag fick vara med och åka karuseller ett par timmar sen drog jag vidare till en barnfamilj som hade beställt fotografering. Världens sötaste 1 1/2 -åring faktiskt. Med två fantastiska storasystrar.

Så. En bra fredag. Ballabarnjobb, Liseberg, familjetid och fint väder. Kan inte bli mycket bättre än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!