17 juni 2015

Superonsdag.

Klockan ringde 4:45 och jag funderade på vem som ställt klockan så tidigt, och varför. Tydligen var det jag.

Jag skulle visst träna. Styrketräning på gymmet. Checkade in 05:22 och var långt ifrån först. Vid 6:40 sätter jag mig stark och ren (undviker att slösa duschar :) i bilen igen. Elbilen. Gillas.

Åker till Novotel vid Klippan där jag möter upp min fina vän Magda. Vi fyller hålet i våra magar med allt från frukt till bacon, via kaffe och kakor.

Stämplar in på jobbet 8:32. Första mötet 8:40-8:50. Nästa möte 9:05-9:15. Kollar lite mail emellan. Tredje mötet 9:20. Nu lite mötesfritt en stund.

Tidseffektiv. Det är jag. Säger i alla fall Åsa. :)

Hoppas ni också har en bra start på onsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!