28 juli 2015

Åh...re.

MakeN och jag är i Åre nu och bor fantastiskt fint på Copperhill. Ni som följer mig på Instagram har sett bilder.

Vi kom hit i söndags eftermiddag och började med en mtb-tur i regnet. Vi blev genomblöta från alla håll och kanter. Det blev en kort tur mest för att komma igång efter bilturen och för att få upp hungern. Och lusten att spa:a. 

Igår blev det ett pass på förmiddagen där vi tog cyklarna och körde Blanktjärnsturen - mycket fint. Blött på marken men torrt ovanifrån i alla fall.

Efter lunch tog vi en löptur i Ullådalen. Vi kom inte så långt trots att vi var ute i två timmar. Men, det var fint. Jag hade med mig kameran och ska visa bilder så småningom!

Nu har vi moffat frukost så att det (nästan) kommer ut ur öronen och börjar bli redo för dagens tur. Idag är planen att cykla Pyramiderna. Det är en lite längre tur så idag blir det nog bara ett pass. :)

Hur som helst. Vi har det så bra. Och vi har hört att kidsen har det bra hos farmor & farfar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!