2 juli 2015

Första semesterdagen.

Den första semesterdagen började lite för tidigt med soffmys med Abbelito. Klockan strax efter sex gol han. Det betydde sex timmars sömn för min del.  För lite. Men jag snoozade bäst jag kunde i soffan.

MakeN kom ner ett par timmar senare och vi drog iväg till Scandic för finfrukost.

Efter moffande tog Abbe och jag bussen hem, något unge herrn älskade och bröt ihop av sorg när vi skulle gå av. MakeN åkte in till stan och fixade semesterfrillan.

Abbe och jag tvättade, skakade lakan, piskade mattor och sånt nödvändigt.

Medan Abbe vilade röjde vi i ordning Bellas rum. Hon fick ju eget för ett post veckor sedan men vi hade fortfarande grejer där. Nu är det dock äntligen ganska i ordning.

Jag hann med en vila i solen innan vi packade in oss i bilen för att äta middag och fixa platta paket på Ikea. 

Vi behöver garderober ute i uthuset. Nu ska de bara monteras också. Vi har börjat...

Dagen avslutades med lite yoga för trött rygg. Imorgon bitti är det dags för finalpasset med löpcoachen. Bäst jag gör och lägger mig bums.

Väldigt nöjd med dagen. Och värmen! !!

2 kommentarer:

  1. Fortfarande rörd ochh omskakad av dagens grymma pass!

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!