4 juli 2015

Yoga, melodikrysset, bad och restaurang.

Semester alltså. Det är gött det.

Vi kom fram till längtande och efterlängtade ungar igår eftermiddag. Vi fikade, gick en sväng på stan, hängde i en lekpark och åt tacos till middag. Bra fredag.

Efter frukosten hängde nästan alla ute i trädgården.  Jag gjorde yoga och styrketräning. Ungarna härjade. MakeN försökte kontrollera de härjande samt njuta av solen.

Vid tio gjorde vi melodikrysset, andra veckan i rad. Hoppas att det blir en tradition! Bella tycker att det är kul och känner igen någon låt.

Efter lunch åkte tjejerna till frissan med mormor. Jag hämtade dem där någon timme senare och vi drog till stranden där vi mötte upp storasyster & Lars. Efter en stund kom lillasyster. Alla badade en gång utom Bella som badade tre gånger.

MakeN var hemma med Abbe som sov middag. När Abbe vaknade tog han en joggingtur till stranden med Abbe i vagnen. Typ då var vi klara. Så vi tog Abbe i bilen och makeN sprang hem igen. Transportlöpning ftw.

Nu ikväll har vi varit på restaurang i stan. Min storasyster fyller år idag så vi firade henne. mysigt och gott! Det är så enkelt här också. Mina föräldrar bor på promenadavstånd till stan så vi slipper mecka med bilar och parkering.

Imorgon är det stranden som gäller. Det gäller att njuta så länge det fina vädret är här. Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!