21 juli 2015

YSB.

Vi fick barnvakt och maxade 25 timmar på Ystad Saltsjöbaden. Vi började med styrketräning och fortsatte med bastubad, varmbad utomhus och lite relax. På kvällen åt vi tre-rätters middag. Mmm-mmm-mmm. Vi satt förresten bredvid Eric Gadd med familj. Jag pratade minsann med honom.
Jag: Ska jag flytta ut bordet så du kommer förbi?
Han: Nej, det går bra.
Jag: Jaha. 

På morgonen tog vi en löptur, kombinerat med styrka. Vi värmde upp ett par kilometer och sen körde vi lite fys i ett utegym, sprang snabba 500 m, körde styrka, sprang snabba 500m, körde styrka, sprang 500 m snabbt, körde styrka, sprang tillbaka till hotellet. 

Därefter smakade frukosten gudomligt :) De hade till och med hembakat glutenfritt bröd! 

Efter frukosten var det utcheckning och sen hängde vi här någon timme. 


Uppkopplat avkopplad?


En grej som jag gillar med YSB är alla fina foton som hänger överallt. Det är vackra bilder men det är också med väldigt mycket glädje i dem. Även om det är tillrättalagt och snygga människor så är det också så att man blir glad när man tittar på dem.

Vi spa:ade någon timme och tog ett dopp i kalla havet för att svalka oss efter bastubad. Jag avslutade med en ansiktsbehandling. It's been a while since my last...

Man får ofta en väldigt spännande frisyr som en bonus till ansiktsbehandlingen.

Precis lika spännande*) som de obligatoriska tofflorna.

Därefter var det dags att packa ihop och åka hem till gulliga barn och föräldrar. Så maxar vi 25 timmar. Vad skulle du göra?

*) I den lilla broschyren på rummet står det att man får tillgång till en skön morgonrock och spännande tofflor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!