17 september 2015

På väg.

Jodå. Vi har ju inte bara egna dagar. Utan även egna helger. Någon gång per år. :) Den här helgen är min och går i Ballabarns tecken. Nästa helg ska makeN iväg till sin bästis, numera boende i Östersund. 

Jag sitter på tåget mot Stockholm (Knivsta). Ikväll ska jag fnissa med min bästis Ida. Imorgon ska jag först fotografera två coola kids i Bålsta, därefter ta mig in till Stockholm och fotografera en eller två bebisar. På eftermiddagen kommer Ida in till Sthlm och vi ska ut och käka. 

På lördag ska jag fotografera Ida med familj på förmiddagen. Efter lunch drar jag till Älvsjö där jag fotograferar en familj, blir sen upphämtad där för att fotografera två andra familjer i Huddinge. Och så på söndag fm ska jag fotografera en annan familj i Knivsta. 

Därefter har jag fredagsredigeringsjobb fram till jul :) Det ska bli hur kul som helst, lite stressigt och förmodligen ganska slitsamt. Det positiva överväger med god marginal. 

En väldigt stor bonus är att alla jag ska fotografera är mina vänner, som alltså numera måste betala för att få träffa mig. Mohahahha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!