22 september 2015

Symptom.

Jag fick mig en tankeställare om min egen personlighet härom dagen.

Jag brukar ha med mig min löparklocka på mina resor men de senaste gångerna har klockan laddat ur sig för att den förmodligen har satts igång i väskan. Följande dialog utspelar sig:

Jag: Gah!! Den här klockan alltså! De tre senaste gångerna jag har rest med den har den laddat ur sig! Att jag inte lär mig!!!

Min vän suckar uppgivet med mig och sen utbrister vi båda två, varsin mening, som ger mig en tankeställare och henne en boost. :)

Jag: Att jag inte tar med mig en laddare!!

Ida: Ja, att du inte lägger den i ett fodral!

Fattar ni?! Jag försöker sätta plåster på ett sår. Ida försöker få mig att undvika sår. Hennes sätt är bäst. Jag är ute på djupt vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!