4 september 2015

Träningen igen då.

Nu är det sju veckor kvar till nästa utmaning, Femmans multisportrace. Då ska Team Bossy ut på nya äventyr. Det här är mer som den första multisporten vi var med i, en traditionell multisport. Det blir paddling, löpning, mtb och två grejer till som vi inte vet om än.

Förra tisdagen körde vi vårt första träningspass med en timme paddling och trekvart mtb. Sen kom mörkret. Idag är det dags igen, nu blir det mtb och orientering.

Jag har legat i den här veckan och har redan skrapat ihop 3 timmar cykling, 1 timme styrka, 30 min löpning och 30 min yoga. Imorgon tänker jag styrketräna och sen en timme yoga.
Nästa vecka tänker jag något intervallpass med löpning, två pass styrketräning, 2 timmar cykling (tor jobbet) och sen vila däremellan. Och någon yoga förstås.

Det blir en del träning nu. Även med två egna träningsdagar så får jag pussla för att få ihop det. Morgonträning, lunchjogg och något pass på helgen.

Men det är sååååå roooooooligt! Och då är det ju betydligt lättare att få till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!