1 november 2015

Halloween.

Igår var det ju faktiskt äntligen (för barnen i af) Halloween. De har längtat i ungefär ett år... Vi firade dessutom på rätt dag, dvs 31 oktober. Eftersom jag är en besserwisser blir jag G A L E N på att folk (!) firar på fel dag!! Om man nu ska sno en tradition får man ju liksom göra det fullt ut. Tänker jag.  

Hur som helst. Bella hann sticka till kompis på galej innan jag hann få fram kameran. Som bonus fick vi med Fridas kompis S på bilderna i stället.

För Abbe var det premiär och han var någon slags Batman-vampyr? Han var väldigt ivrig och kutade in i folks hus hur som helst och hojtade om godis. 
 

Gänget. Inte så läskiga. 

 

Lite läskiga...

Jätteläskiga!



Filuren som vampyr-häxa. Vi blandar hej vilt här hemma nämligen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!