8 november 2015

Meka.

Idag har jag varit på kurs! Jag har äntligen vågat, och lärt mig, byta slang och däck på cykeln. Jag fick punka på första försöket så det var bara att börja om. :) Det är ju bra med repetition sägs det. Lite dyrt bara.

Jag har även bytt bromsbelägg fram och bak samt justerat styrstång och växlar. Dessutom fick jag hjälp att byta både kassett och kedja. Och vokabulären kom på köpet. Innan har jag haft egna, ganska påhittiga ord... hehe.

Och ja. Jag har firat min far på distans och barnens far IRL. De två bästa i världen. En fick välgörenhet och den andra en tårta. Fint så.

Förra veckan var hysterisk. För mycket jobb. För mycket snor, halsont och hosta. För lite sömn. Kommande vecka ska bli bättre. Så det så.

2 kommentarer:

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!