24 december 2015

Julaftonen.

Det var aningens pirrigt när vi skulle sova igår kväll. Mest makeN och jag då. Ungarna somnade förstås på stört. 

Farfar hjälper till att öppna morgonklappen.

Julaftonsmorgonsmys.

-14 grader hindrar inte hugade snowracer-ungar.

Upp och ner, ner och upp.


Utsikten.


MakeN i nya, varma mössan.



 Vi hittade Tomtens släde.



Alltså. Jag är helt frälst i min nya jacka. Dun is da shit alltså. Jag var varm!!

Se upp i backen!

Vi var ute från soluppgång till solnedgång...


Låååååånga skuggor.





Liten, kall fot behövde värmas upp.




Snöängel in da making.

En fin julaftonsförmiddag helt enkelt. Och efter det drog makeN och jag ut på kut och fick se vackra vyer i solnedgång. Tjoho.

1 kommentar:

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!