2 december 2015

Lose-lose.

Alldeles snart ska jag iväg till Sahlgrenska och göra mitt livs andra gastroskopi. Jag ser inte fram emot det. Inte ett dugg.

Men det är väl bara att göra.

De ska kolla så att jag har svarat bra på den glutenfria kosten, och att tarmen har återhämtat sig.

Själv märker jag ingen skillnad på något vis. Magen är lika pruttig och emellanåt svullen som tidigare och jag märker inte att blodvärdet blivit bättre (fast det har jag fått papper på). Jag känner mig lite otacksam ;)

Lite som min mamma sa: Om inte ens magen blivit bättre så är det ju verkligen bara "lose - lose".

Japp. Gasig mage OCH inte äta gluten, lose-lose. Det hade ju i af kunnat vara lugn mage och inte äta gluten, win-lose. Kan jag tycka.

Jag är förresten vrålhungrig. Ingen frukost ju. Morr. 6 timmar utan mat är inte min grej. Grrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!