8 januari 2016

Ansiktet utåt.

Hur många olika forum och hemsidor kan man ha? Just nu har jag ju bara två aktiva bloggar... hehe. Jag har ju två vilande också. Men jag tänker att jag skulle behöva en "huvudsida" till ballabarn. Ballabarn-bloggen är ju mer som en portfolio för foto... men jag gör ju annat också, som t ex skriver artiklar, och så skulle jag t ex kunna sälja prints. En sida som inte behöver uppdateras så frekvent liksom. Men där det finns mer info om alla mina fantastiska kompetenser (kanske måste utelämna att jag tillhör eliten i multisport dock?).

Så. Jag velar lite. Vad säger ni? Är tre hemsidor för mycket? :)

2 kommentarer:

  1. Nej, det är ju inte för mycket så länge du orkar med att uppdatera dem. Men en huvudsida är kanske inte så dumt och så kan du väl ha portfolion där också?
    Om du har en om-mig-sida där så kan du nog få in det där med att du tillhör eliten i multisport också ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. True! Så får jag göra!! :)

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!