4 januari 2016

Första arbetsdagen.

Gah. Igår hade jag verkligen en släng av ångest. Inte ett dugg för att börja jobba men däremot för att gå upp tiiiiidigt. Vi har ju sovit till nio nästan varje dag i jul, vilket ofta har inneburit åtminstone 9 timmars sömn varje natt.

Det har visserligen inte blivit så mycket egen tid efter att barnen somnat, eftersom vi lagt oss samtidigt... Men vi har i af kollat lite Netflix i sängen, innan de somnat. Just nu har vi snöat in på River och Rectify. Älskar båda.

Hur som helst. Det gick ju att gå upp i morse men jag snoozade tre gånger och lämnade Bella en halvtimme efter utsatt tid... Vi promenerade ner tillsammans idag.

MakeN är på Volvojobbet medan jag försöker komma i kapp med Ballabarn. Årets första leverans är avklarad och jag har även börjat uppdatera den bloggen med bilder från höstens fotograferingar. Det har varit en bra första arbetsdag. Imorgon blir det Volvo och jag ser fram emot att höra om kollegornas julbravader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!