23 januari 2016

Friska.

Nu är vi helt friska igen. Om det nu är så att någon undrar.

Men herre min je vad det tog på krafterna att vara sjuk. Jag har lagt mig tidigt och sovit minst åtta timmar varje natt, oftast mer, men ändå varit ett vrak varje kväll. Zzzz. Jag hoppas att det snart blir som vanligt igen. Tills dess går jag och lägger mig vid 21-tiden, alternativt (som ikväll) så somnar jag en stund i soffan med barnen så att jag kan vara vaken en timme till.

Just nu är det en sån där period igen. Mycket på jobbet och mycket i livet. På måndag ska jag och min roliga kollega ha en workshop igen. Det blir inte riktigt lika tokigt den här gången men jag hoppas det blir lika bra. Och, jag har ju hela helgen på mig att planera den.

I övrigt har jag bakat idag. Och planerat. För om en vecka smäller det lite grann. Då fyller jag 40 och vi ska ha ett heldagskalas i hemmet. Så det ska ju fixas mat och fika och allt annat som hör till.

Och så har vi förstås en massa leveranser på jobbet också. Som en liten extra krydda på moset.

Men om det nu ska köra ihop sig så är det väl lika bra att det gör det rejält, tänker jag.

2 kommentarer:

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!