15 januari 2016

Friskläget.

Abbe somnade med 40,1 och vaknade med 37,0.
Jag friskförklarade mig med en dusch i morse. Lovely. Nu gäller det bara att resten av mig ska fatta det också. Kroppen är jättetrött och öm av allt sittande och liggande. Hjärnan är trött. Så. Även om jag ska jobba Ballabarn idag så ska jag ta det väldigt lugnt. Det går nog inte att göra annat.

Och så hoppas jag att jag kanske på söndag orkar mig ut på en liten promenad. Jag har inte varit ute sen förra lördagen... Jag har typ missat hela vintern.

Hur som helst. Håll tummarna att det här är slutet på influensan 2016. Och påminn mig att vaccinera mig nästa år...

2 kommentarer:

  1. Herregud, Astrid fick feber i måndags kväll, var något piggare on-to men nu fredag sämre. Mycket gnäll o ont överallt. Denna flunsa alltså...
    Hoppas vi blir bättre!
    Hälsar AKAF

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vad jobbig den är!! Frida var lite gnällig nu ikväll så vi får se vad det blir av det nu då... gahhh...

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!