17 mars 2016

Patrik.

Idag träffade jag projektledaren i korridoren och han bad mig att kalla ihop till ett möte där vi ska diskutera en specifik sak. (Ni vet, det är ju så hemligt det här jag jobbar med så jag måste skriva så här diffust. :)

Vi diskuterade vilka som skulle vara med och han föreslog en människa jag inte hört talas om innan. Jag är lite virrig ibland och just namn är väl inte min starka gren, så jag upprepade namnet, minst fyra gånger. Men, när jag väl kom till min plats hade jag ändå glömt bort vad han hette, i efternamn... så jag fick maila projektledaren.

Jag: Du, vad hette den där snubben jag skulle kalla till mötet? Alltså mer än Patrik...
Provledare: Fredrik Andersson
Jag: *asgarv*

Lite så är jag ibland. Men, nu har jag skickat kallelsen och jag kom ju i af ihåg vad han hette nu när jag skrev det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!