17 mars 2016

Prego-mage.

Just det. Ni kanske undrar hur jag kan hinna med att trycka ut flera inlägg på så kort tid... Jodå. Jag sitter på tåget mot Sthlm och sen vidare mot Knivsta. Där väntar min bästis Ida på mig! Ikväll ska vi bara äta kvällsfrukost och surra lite men imorgon ska jag fotografera hennes preggo-mage. Om ca fyra veckor beräknas nämligen knodd nummer två ploppa ut, så det är på tiden. Det betyder förstås också att jag måste boka in ytterligare en resa för att fota en nyföddis i slutet av april.

Förutom fotografering imorgon så ska vi även sitta på något mysigt fik och jobba med varsitt jobb. Och sen åker jag hem framåt kvällen. Det blir en lagom liten dos av bästa-vän-tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!