3 april 2016

Da boss.

Jamen, jag har ju glömt att berätta att jag är chef! Eller, okej, inte hela sanningen. Men vår chef är på semester i drygt två veckor och medan han är borta så är jag tillfällig chef. Inte för att jag är mest lämpad för uppdraget, eller för att jag är "näst på tur" att bli chef, utan helt enkelt för att jag ville prova. Jag frågade om jag fick testa och det fick jag.

Det är kul!! Och intressant! Jag har ju fått en mycket större inblick i vad personerna på avdelningen sysslar med. Min grupp har jag ju typ koll på men avdelningen har det varit sämre med. Men nu så.

Det har blivit några extra möten att gå på och några extra möten att hålla i, så lite mer jobb är det allt. Men som sagt, roligt. På onsdag är den riktiga chefen tillbaka och jag får vara vanlig anställd igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!