8 juni 2016

Senza glutina.

Sådärja. Då var vi hemma igen och vardagen rasar på. Jag är återigen glutenintolerant. Med bitterljuva minnen om croissanter, pizza, frallor... Men, nu får jag hålla mig i skinnet.

Magen är fortfarande som "vanligt". Svullen efter all mat, energidryck och efter att tömmas på energi och vätska... men det blir den alltid efter tävlingar och långa träningspass. Då samlar den på sig massa vätska och fluff. Det tar ngn vecka så är den som vanligt igen.

Men alltså, ingen onormal aktivitet. Men det kanske kommer....

2 kommentarer:

  1. Jag har en vision om ett Fritidsbarswienerbröd i sommar - hänger du på? :D
    Eller vi får väl se vad våra magar säger... men gott skulle det vara... och bara ett - det kan ju inte vara såå farligt...

    SvaraRadera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!