27 juli 2016

Lata dagar.

Fasen vad gött det har varit nu, med värmen och semestern. 

Vissa vill dock inte alltid visa den varma sidan till. 

Sommarungen vänder ryggen till.

Igår provade vi pappans gamla grodfötter. Det blev lite fniss.

Åbron är favoritbadstället. Vännerna tyckte att bron påminde om Broarna i Madison County och jamenvisst dök Meryl Streep upp en stund. Och såg svår ut. Men vacker.

Iiiih. Åbad är lite kyligt men härligt.

 Badankan på djupt vatten.

Hopp och plask och lek.

En som tar det lite lugnare med doppandet.


Men! Vad är det som skrämmer de små??


Aha, monsterhajen!!!

Så, det är på Åbron vi hänger mest. Det är kvällsdopp och mitt-på-dagen-dopp och lite däremellan. Badet ligger 1 km från huset och vi har både sprungit, promenerat, cyklat och åkt bil hit.

Igår kväll tog Bella och jag en cykeltur hit, hon på makeNs gamla BMX och jag på min nya, fina mtb. Det blev ett skönt kvällsdopp och en mysig stund tillsammans. Älsk på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!