22 augusti 2016

Lammköttet.

Jo, det är ju så att jag har gift mig med en yngre man. Lammkött, helt enkelt. Men, idag var det dags för honom att komma in i den riktiga vuskenvärlden. Idag fyllde han nämligen 40 år. Tjoho!

Han firade sig själv med att vara på jobbet före 06 och hämta barnen vid 15:30. Medan jag kämpade på med mina sista timmar på jobbet så tog han barnen till havet och fiskade krabbor. När jag väl kom i från jobbet köpte jag med pizza & kebab och sen hade vi picknick. En gråmulen, fantastisk, måndagkväll. 

Min unga man.

Populär ung man.

En brygga med ett gult lite bus.

Ung och populär vid presentöppning.

Bella kom på den briljanta idén att ge bort ett biobesök, med henne. :)



Dags för krabborna att återbördas i sin egna miljö. Tack för lånet.

Springiga ben.


Gult var temat för dagen.

Blåslagna sommarben.

Grattis på födelsedagen, igen, älskling. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!