15 september 2016

Dagen i siffror.

30 - som i  30 minuter styrka på morgonkvisten.
90 - som i totala antalet minuter promenad under dagen
3 - som i antal medarbetarsamtal
1 - som i antal dopp i sjön
4 - som i antal barn som följde med hem från förskola/skola
5 - som i antal barn som åt kvällsfrukost nummer 1
0 - som i antal lagade middagar
2 - som i antal kvällsfrukostar; en före bad och en efter bad
18978 - som i antal steg från kl 05:15 till nu (exklusive 1 km på löpband i morse och stegen i hemmahuset)
20 - som i antal dagar kvar till Frida och jag åker till Arguineguín
120 - som i antal mötesfria minuter under dagen (inkl lunch)
4 - som i antal minuter kvar på kakan jag nyss kom på att jag måste baka till fredagsfikat

Typ så. Intensiv dag. Men rolig.

2 kommentarer:

  1. 18978 var ju jättebra! Där låg jag i lä igår! Om man tar bort 18000 steg så är det nog mer rätt...
    Vet Frida än att ni ska till Arguineguín?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, nu vet hon! Och hon längtar! :)

      Radera

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!