20 januari 2017

Jobbet 2017.

Jag vill välja min chef. Det är mitt största mål under året. Jag vill ha nya utmaningar och jag vill jobba som gruppchef. Jag trivs dock helt okej på den tjänst som jag har nu så jag söker mig inte FRÅN något, utan TILL något. Det betyder att det inte är så bråttom utan jag kan ta mig tid att vara selektiv och verkligen känna att det känns bra.

För min del betyder det att jag får en chef som jag kan lita på och en ledningsgrupp att trivas med. Som nybörjare är det för mig viktigt att ha det stödet.

Så mitt smarta mål får bli att få en intressant gruppchefstjänst under 2017. Gruppen ska bestå av max 15 personer och chefen måste verka fantastisk (eller i alla fall väldigt bra) och ledningsgruppen måste vara både roliga och förtroendeingivande.

Det blir spännande detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!