13 januari 2017

Stockholm.

Jag sitter just nu på tåget till Stockholm där jag idag ska hänga med kompis-Ida och mysjobba på fik. Klockan 15 ska jag till Lofsangruppens gym på Söder och träna IRL med min online-PT! Ett par timmar efter det ska jag träffa ytterligare två av mina kompisar och käka middag.

Dagens mysjobb:
Efter att ha lyssnat på Träningspodden med Lofsan & Jessica om nyårslistan så tänker jag ha som fokus idag att reflektera över 2016 och sen blicka framåt och fundera vad jag vill med 2017. Lofsan hade delat upp sin lista på ett smart sätt; Jaget, Träningen, Jobbet, Familj & relationer. Jag tycker det var ett bra tänk och ska inspireras av det.
Jag börjar mer och mer inse vikten av att reflektera över det som skett och samtidigt hur viktigt det är att sätta upp konkreta mål för att kunna ta mig dit jag vill.

PT:
Jag började på ett nytt abonnemang av Lofsangruppens online-träning i höstas och har nu en ny coach, men för enkelhetens skull så heter hon också Louise. Det funkar svinbra men jag kände att innan jag börjar lyfta tyngre så vill jag att hon kollar min teknik och rygg och magmuskler på riktigt. Då känns det tryggare för mig.

Middagen:
Tre av mina vänner, som bara känner mig, men inte varandra ska käka middag med mig ikväll och det ska bli så kul!!! De har styrt upp och bokat upp var vi ska äta och när, helt utan min inblandning. Och jag har berättat att alla tre är roliga, intressanta och snygga. Det verkar som att de mest har tagit fasta på det senaste eftersom det nu dyker upp meddelande i Fredagsmysgruppen att de har plockat med sig smink och att de var sena på morgonen för att de var tvungna att hinna fixa sig fina. Haha!

Nu är jag framme i Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Skriv gärna en rad, eller två. Jag älskar kommentarer!